CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 7, 2014

- flashback -


assalamualaikum w.b.t.. ape khabar???.. sihat ke sahabat-sahabat solehah saye??... semoga semuanya 

sentiasa berada didalam rahmat Allah s.w.t .. 

kalau diikutkan, memang dah lama sangat saya tak update blog nie.. rase kalau rumah pown, lame tak cuci,

kompom bersawang.... hehehe... tetibe jejr teeringat balik kat cik adek blog nie.. teringin la plak nak touch

up dia sikit... :) kalau diikutkan start saya rasmikan blog nie mase lower 6 or form 4.. saya pown tak ingat

dah... (nampak sangat la dah lama....) -_-


sekarang nie saya dah further study ke ipta pown.. Alhamdulillah, :) rasanya, macam baru semalam saya

tamatkan alam persekolahan saya.. sekolah daripada tadika, sekolah rendah, sekolah menengah seterusya

ke universiti.... Alhamdulillah, Allah masih bagi peluang kat saya untuk saya merasai keindahan alam jihad

menuntut ilmu dan dapat mengenali sahabat-sahabat solehah saya... :)

so, kat sini saya nak berkongsi kenangan-kenangan saya di tadika sampai ler ke universiti... saya berharap

sahabat-sahabat saya dapat berkongsi kisah-kisah yang boleh kita ambil manfaat.. :)


* nie gambar time saya tadika dengan dak kecik kat sebelah tue kembar (adek) :)



*Alhamdulillah berjaya menempatkan diri di sini untuk meneruskan impian... :)


*bersama salah seorang sahabat sekuliah... ;;)

InsyaAllah, di masa akan datang, kita akan saling berkongsi kisah dan ilmu.. InsyaAllah... ;)



No comments:

Post a Comment